...alustuseks tuleb mul tänada oma ema, kes rääkis nelja - aastasele Siimule, et neegrid mängivad Aafrikas apelsinidega jalgpalli. See asi jäi meelde. See mõte kummitas mind mitukümmend aastat, et kus ja kuidas ning ma ei pidanud enam vastu - tuli minna seda väidet kohapeale kontrollima. Sellest ja paljust muustki, kus aja jooksul käidud.

esmaspäev, 24. veebruar 2014

Tansaania | Zanzibar


35 $ või 59 000 Tshs üks suund. EAT sööki ei tähenda :)
Daressalaam merelt.
Tuttav panoraam mulle, Stone Town merelt.







Freddy Mercury House, suveniiripood.
Freddy Mercury House.
...käime katuseid mööda...
...see on buss, mis mind 2000 Tshs eest Nungwi'sse viis.
...püha kolmainsus.
Nungwi rand, saare põhjatipp.



...ja kolm aastat hiljem istun jälle samas toolis... Alustasin Hararest Zimbabwes ja umbes 5000 km hiljem on mul tunne, et olen ...kohale jõudnud. Võtab silma niiskeks korraks... Show must go on! — kohas nimega Mercury Bar, Zanzibar.

Mzungu comes home...Ahsante Sana, Tanzania! Thank You, Mama Africa! — kohas nimegJK Nyerere International Airport.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar