...alustuseks tuleb mul tänada oma ema, kes rääkis nelja - aastasele Siimule, et neegrid mängivad Aafrikas apelsinidega jalgpalli. See asi jäi meelde. See mõte kummitas mind mitukümmend aastat, et kus ja kuidas ning ma ei pidanud enam vastu - tuli minna seda väidet kohapeale kontrollima. Sellest ja paljust muustki, kus aja jooksul käidud.

teisipäev, 18. veebruar 2014

Sambia | Lusaka. Kohtumine Savisaarega

Istusin Kalulu Backpackersi motellibaaris ja timmisin Castle't. Olin juba mitmes päev siin olnud, korraga astus minu juurde managerineiu ja küsis ilma sissejuhatuseta: - Are You from Estonia? - Saanud mult jaatava vastuse, teatas neiu lihtsalt : - My name is Savisaar! - ?? Ma ei ole nii lolli näoga ammu kellelegi otsa vaadanud... Tõestuseks ilmusid välja Sambia juhiload, kus must-valgelt nimi Savisaar. Mallory Savisaar. Pärit Californiast, vanaisa oli eestlane. Oskab öelda: uks, kakz, kolm. Neljas aasta siin ja Ameerikasse tagasi pöörduda praegu ei plaani... Väike maailm, kas pole...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar